عمومی

پت شاپ چیست

اگر حیوان خانگی داشته باشید حتما با مفهوم پت شاپ آشنا هستین. در غیر این صورت هم باز ممکنه بارها این کلمه رو شنیده باشین و براتون سوال پیش آمده باشه که اصلا پت شاپ چیست و چه نوع محصولاتی را می فروشه؟

پت شاپ از کلمات پت (Pet) به معنای حیوان خانگی و شاپ (Shop) به معنای فروشگاه تشکیل میشود.

البته این معنای تحت‌الفظی لغت است و در حقیقت پت شاپ، به فروشگاهی گفته می‌شود که اقدام به فروش لوازم حیوانات خانگی می‌نماید.در کشور ایران نیز با افزایش علاقه خانواده ها به نگهداری از حیوانات خانگی تعداد بسیاری راه اندازی شدند.

در پت‌شاپ، انواع مختلف لوازم حیوانات خانگی به فروش می‌رسد؛ مانند: خوراکی ها و غذای حیوانات خانگی، مکمل‌های دارویی پت، لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی، انواع قفس و باکس حیوانات، جوندگان، انواع تشویقی‌ها و چیزهایی از این قبیل البته در بعضی پت‌شاپ ها یا فروشگاه حیوانات خانگی، علاوه بر فروش لوازم حیوانات خانگی، حیوانات خانگی مختلفی نیز به فروش می‌رسد.

اما این روزها به دلیل تقاضای مشتریان خدمات و مححصولات متنوعی در اکثر آنها به فروش میرسد. صاحبان حیوانات خانگی میتوانند در زمینه تغذیه و انتخاب غذای مناسب شرایط نگهداری و دیگر مسائل مربوطه از آن ها مشورت بگیرند. شاید شما دلایلی امکان نگهداری از سگ و گربه را نداشته باشید یا علاقه به نگهداری حیوانات دیگری باشید.عده زیادی علاقه به پرندگان ، جوندگان و یا گونه های خاص دارند.

پیدا کردن غذای مناسب برای این حیوانات بسیار دشوار بود اما امروزه پت شاپ ها محصولات متنوعی برای شما فراهم میکنند. اما برخی از پت‌شاپ ها صرفا تمرکز خود را بر روی یک حیوان خانگی خاص معطوف کرده‌اند.

غذای خشک ، شیر خشک ، خوراکی های تشویقی ، خوراکی های تربیتی ، غذای مخصوص حیوانات بیمار یا حساس ، مکمل های تقویتی و انواع مختلف غذاهای حیوانات خانگی، همچنین انواع اسباب بازی ، ظروف غذا ، قفس ، باکس ، لوازم بهداشتی مثل لیف ، شامپو ، قلاده ، پوزه بند ، جای خواب و تشک ، وسایل حمل و مسافرت نیز موجود در پت شاپ ها میباشد.

پت شاپ ها دو نوع اینترنتی و حضوری دارند. این روزها احتمالاً شما هم به واسطه ویروس کرونا تجربه خرید آنلاین را داشته‌اید. خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری دردسرهای بسیار کمتری دارد! شما برای خرید و فروش غذای گربه در گذشته مجبور بودید که حتماً به یک شعبه پت شاپ مراجعه کنید که معلوم نبود آیا از برندهای معتبر غذای مورد نیاز شما را تهیه می‌کند یا خیر؟ خوشبختانه با بزرگ شدن موج استفاده از اینترنت، پت شاپ‌های آنلاین زیادی هم شکل گرفته‌اند که شما می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. پت شاپ ملودی مهربانی یکی از پت شاپ های اینترنتی هست که به شما عزیزان خدمات ارایه می دهد. فروش لوازم حیوانات خانگی در حالت پت شاپ آنلاین، به وسیله‌ی پیک موتوری یا پیک همان پت شاپ اینترنتی و یا پست اکسپرس به دست مشتری می‌رسد. تمامی لوازم مربوط به حیوانات دست آموز و خانگی در پت‌شاپ اینترنتی نیز به فروش می‌رسد و تفاوتی با فروشگاه پت فیزیکی ندارد.

در واقع شما در یک پت شاپ آنلاین، قادر هستید که غذای خشک ۲۰ کیلویی سگ را با قیمت مناسب خریداری کنید. در حقیقت فروشگاه‌های پت شاپ آنلاین که در زمینه خرید غذای خشک سگ یا ارائه قیمت غذای سگ به صورت مناسب فعال هستند، توانسته‌اند در این روزها مشتریان بسیار زیادی جذب کنند.

اگر هنوز قانع نشدید که بهتر است از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید، بهتر است برخی از معایب و کاستی‌های فروشگاه‌های حضوری را بررسی کنید. در ادامه برخی از این معایب را بررسی خواهیم کرد:

اکثر شهرهای ایران اصلاً پت شاپ ندارن و یا ممکن است که فروشگاه شهر شما به محل زندگی شما دور باشد و فاصله زیادی داشته باشد. در شهرهای بزرگ شما برای خرید از یک پت شاپ، باید ساعت‌ها در ترافیک منتظر بمانید و یا حتی ممکن است که پت شاپ مورد نظر شما تنوع دلخواهتان را نداشته باشید! این دلایل به خودی خود باعث می‌شوند که افراد دیگر تمایلی به خرید از یک پت شاپ به صورت حضوری نداشته باشند و تصمیم بگیرند که با مراجعه به یک پت شاپ آنلاین و ارزان، کالاهای مورد نیاز خود را برای حیوانات خانگیشان تهیه کنند. این در حالیست که برای خرید اینترنتی از پت شاپ آنلاین دیگر نیازی نیست وقت و انرژی خود را در خیابان ها هدر دهید و در میات ترافیک شهر های بزرگ سر در گم شوید. (برای تبلیغ فروشگاه آنلاین پت شاپ خود می توانید به صفحه سئو سایت فروشگاهی مراجعه کنید)
در منزل یا محل کار خود تنها با داشتن اینترنت در موبایل، لب تاب و یا کامپیوتر محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن در آدرسی که هنگام سفارش درج کرده اید تحویل بگیرید.همچنین در پت شاپ اینترنتی تنوع محصولات بالاتر است و به راحتی می توان  با مشاهده و مقایسه محصولات آنها را سفارش دهید.


ضمنا قیمت محصولات نیز به راحتی قابل مقایسه می باشد.
با مشاهده قیمت همه محصولات سایت های مختلف شما با در نظر گرفتن کیفیت آنها مناسب ترین قیمت را انتخاب خواهید کرد. از دیگر مزایای پت شاپ آنلاین دسترسی آسان به پت شاپ اینترنتی برای همگان است. کسانی که در شهرهای کوچک و دور زندگی می کنند و دسترسی به مغازه و فروشگاه ندارند. تنها با دسترسی به اینترنت می توان محصول مورد نظر را سفارش داد و در وقت و صرف انرژی برای حمل آن از شهر های بزرگ صرفه جویی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *