سگ

بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان (قسمت دوم)

بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان

بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان (قسمت دوم):

ساکنان آپارتمان در هنگام انتخاب حیوان خانگی، نژادهای زیادی از سگ برای انتخاب دارند. ولی واقعا بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان کدام است؟ خوبست به یاد داشته باشید که اندازه فضای زندگی شما تنها مورد توجه نیست زیرا بسیاری از سگ های نژاد بزرگ سطح فعالیت پایین تری دارند و بیشتر از اینکه روی مبل استراحت کنند خوشحال هستند. در قسمت اول نژادهایی از سگهای آپارتمانی با خصوصیاتشان نام بردیم، در ادامه ما را همراهی کنید تا از نژادهای دیگر سگهای آپارتمانی مطلع شوید.

 

Basset Fauve de Bretagne

Basset Fauve de Bretagne:

Basset Fauve de Bretagne یکی از بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان است. باهوش، شجاع و مصمم است. Basset Fauve de Bretagne یک شکارچی جدی است که با انواع مختلف بازی سازگار است. این سگ به همان اندازه یک سگ همراه عالی است، شاد، باهوش و مشتاق خوشحال کردن نیز هست.

Basset Fauve de Bretagne که با نام Fawn Colored Brittany Basset نیز شناخته می شود، یک سگ مقاوم کوچک، تنومند، با ظاهری خشن است که نسبت به جثه خود پرانرژی و سریع است. Fauve با کودکان و سایر حیوانات خانگی به خوبی کنار می آید. آموزش و اجتماعی شدن یک امر ضروری است وگرنه فاوها ممکن است دچار شیطنت شوند.

 

بدلینگتون تریر

بدلینگتون تریر:

بدلینگتون تریر از بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان است. تریرهای برازنده در لباس گوسفند، Bedlington Terriers، به خاطر شایر انگلیسی، جایی که برای اولین بار در آنجا پرورش یافتند، نامگذاری شده‌اند. همخانه‌های مهربان، سگ‌های نگهبان هوشیار، ورزشکاران همه کاره، و همراهان غیر قابل مقاومت در زمان تلویزیون هستند.

Bedlington ها انگلیسی های سبک و پرانرژی هستند. پوشش خشک و مجعد؛ پشت قوس دار؛ گوش های منگوله ای؛ دم استیکر شکل و سر پرزدار و گلابی شکل از ویژگی های این نژاد بی نظیر است. همانطور که خطوط منحنی نشان می‌دهند، به احتمال زیاد در شجره‌نامه‌شان، ویپت دیده می‌شود.

Bedlington ها با سبک و فنری حرکت می کنند و وقتی برای تعقیب برانگیخته می شوند می توانند مانند باد بدوند. بدلینگتون‌های پرتحرک، جذاب و سرگرم کننده، بیشتر می‌خواهند مرکز توجه خانواده‌شان باشند و به‌عنوان محافظ از عزیزان شناخته می‌شوند. برای خانواده‌ای فعال که به دنبال یک همراه سرزنده و وفادار هستند، جستجو ممکن است به این نژاد ختم شود.

 

بیشون فریز

بیشون فریز:

بیشون فریز یکی از بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان است. Bichon Frize کوچک اما محکم و انعطاف پذیر در میان سگهای باشخصیت جهان ایستاده است.

از دوران باستان، این سگ های کمدین‌ مقاومت‌ناپذیر به جذابیت، زیبایی و هوش برای هر آب و هوا و منطقه جغرافیایی مناسب بوده اند. شکوه این نژاد به یک پوشش سفید ضد حساسیت، مخملی و نرم در هنگام لمس نمودن است. بیشون فریز دارای سری با موهای گرد است که چشمان درشت و تیره و بینی همچون چرم های مشکی و لب های زیبا را مشخص می کند.

  • بیشون ها همراهان سازگاری هستند که با سگ ها و کودکان دیگر رابطه خوبی دارند. هوشیار و کنجکاو.
  • از بیشون ها سگ های نگهبان کوچک خوبی می سازند، اما آنها عاشق هستند، نه جنگجو.
  • با این فرض عمل می کنند که غریبه ای وجود ندارد، فقط دوستانی هستند که هنوز آنها را ندیده اند.

اعتماد به نفس و جثه بیشون ها، آنها را به سگ های شهری ایده آل تبدیل می کند. Bichon ها به خوبی آنچه آموزش دیده اند، تمرین می کنند و از اجرا برای عزیزان خود لذت می برند. در نهایت، شخصیت خوش شانس Bichon وجود دارد که هر کجا که می روند، به آنها لبخند زده می شود و در آغوش گرفته می شوند.

 

بیور تریر

Biewer Terrier on a white background.

بیور تریر:

بیور تریر ها نیز یکی از از بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان است. این نژاد یک اسباب بازی تریر زیبا، مو بلند و سه رنگ است که تنها هدف آن در زندگی عشق و دوست داشتن است. این تریرها یک نوع نگرش جذاب و غریب را تا بزرگسالی حفظ می کنند. نگرش آنها حمل یک یا دو اسباب بازی است که تعجب آور نیست.

رفتار Biewer Terrier به عنوان یک عضو خانواده، بسیار فداکار، وفادار و دوست با غریبه ها است. درصد زیادی از بیور تریرها سگ های خوش شانسی هستند که وقتی از آنها پرسیده می شود خوشحال هستند لبخند می زنند.

بیور با وجود جثه کوچکش، سگی بسیار خوش قلب، ورزشکار و شکارچی عالی در شاخه حیوانات موذی است. آنها سبک دل هستند، رفتاری کودکانه دارند و دوست دارند اسباب بازی ها را در دهان خود حمل کنند. آنها همواره سریع به شما هشدار می دهند که در بازی با اسباب بازی که در دهان دارد، شرکت کنید، اما پارس دائمی ندارند.

 

بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان (قسمت اول)

 

بولونی:

بولونی ها هم یکی از از بهترین نژاد سگ برای نگهداری در آپارتمان است. بولونیز نژاد کوچک همراه که منشا آن ایتالیا است. سگی آرام و وفادار با پوششی سفید خالص بلند و کرکی است. خصوصیات او بسیار بازیگوش، راحت و عاشق مردم است.

Bolognese کوچک، تنومند، و مربع شکل است. او نسبتاً آرام و غیر فعال است و برای صاحبان و مردمش فداکار است. آنها می توانند نسبت به غریبه ها خجالتی باشند. اگر به درستی اجتماعی تربیت شوند، به سرعت خود را در میان جمع جا می کنند.

بولونیایی ها که مستعد اضطراب جدایی هستند، برای مدت طولانی تنها ماندن، افسرده می شوند و به تنهایی خوب عمل نمی کنند. آنها برای افرادی که ۹-۵ روز کاری دارند مناسب نیستند. بولونیز یک نژاد قدیمی است که در دوران روم توسط افراد سلطنتی و اشراف شناخته شده بود و به عنوان هدایای گرانبها بین افراد ثروتمند و قدرتمند رد و بدل می شد.

 

چرا سگ ها زوزه می کشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *