عمومی, گربه

نکاتی که قبل از آوردن بچه گربه به خانه باید بدانید!

بچه گربه جدید

برای تهیه یک خانه امن ، شاد و سالم برای بچه گربه جدید، مواردی وجود دارد که باید از قبل آماده کنید. ملودی مهربانی در این مطلب نکات مهمی را یادآوری نموده است که با رعایت آنها می توانید ورود و ادامه خوبی را برای بچه گربه ملوس خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا به نکاتی که قبل از آوردن بچه گربه به خانه باید بدانید، آشنا شوید. اگر آمادگی داشته باشید، ورود بچه گربه به خانه به عنوان یک عضو جدید می تواند یک تجربه شگفت انگیز و شادی آور باشد. اگر آمادگی آن را نداشته باشید، می تواند طاقت فرسا باشد. بچه گربه جدید می تواند درست مانند یک نوزاد باشد زیرا نیاز به توجه زیاد دارد. اگر قصد جدی ورود گربه به خانه را دارید، این مقاله از ملودی مهربانی را تا انتها بخوانید

نکات قبل از آمدن بچه گربه به خانه

تعداد زیادی اسباب بازی مخصوص فراهم کنید

همانگونه که گفتیم حیوان خانگی مانند عضو جدید خانواده ما است. پس مراقبت و نگهداری از آن بسیار مهم است. بچه گربه ها به علت اینکه هنوز قدرت تحلیل را یاد نگرفته اند، ممکن است با رفتارهای مشکل زایی ایجاد کند. در قسمت زیر به مواردی اشاره می کنیم که باید حتما آن ها را رعایت کنید تا گربه دلبندتان دچار مشکل نشود.

اجسام خطرناک را از جلوی چشم بردارید.

تعداد زیادی اسباب بازی مخصوص فراهم کنید

بچه گربه یک موجود کوچک کنجکاو است که می خواهد بازی کند و اکتشاف جدید داشته باشد. کنجکاوی و بازیگوشی او طبیعی است و باید تشویق شود. وظیفه شما این است که مطمئن شوید هیچ چیز خطرناکی وجود ندارد که باعث آسیب شود. به یاد داشته باشید که گلهای سمی مانند نیلوفر و دیگر گیاهان سمی را در خانه نگهداری نکنید. بندها ، کامواها، تار مو که بچه گربه شما می تواند آنها را به دور خود گره بزند یا بخورد، خطرناک هستند.

مواد شیمیایی را دور از دسترس کنید.

بچه گربه ها از جهات مختلف مانند نوزادان تازه متولد شده هستند، اما یک تفاوت اصلی آنها این است که آنها در سنین پایین راه میروند. اطمینان حاصل کنید که هرگونه مواد شیمیایی خطرناک مانند سفید کننده یا پاک کننده را دور از دسترس گذاشته اید. کنجکاوی بیش از حد، می تواند به راحتی آنها را به دردسر بیاندازد.

یک تخت راحت برای خوابیدن گربه انتخاب کنید.

بچه گربه ها زمان زیادی را صرف خواب می کنند

بچه گربه ها زمان زیادی را صرف خواب می کنند. زمان خواب آنها به طور متوسط ​​تا ۱۶ ساعت در روز میرسد. هر چه بیشتر استراحت کنند، رشد و تکامل بیشتری خواهند داشت. بچه گربه به استراحت زیادی احتیاج دارد تا بتواند به یک گربه سالم تبدیل شود. بنابراین قبل از آوردن بچه گربه به خانه ضروری است که یک تخت راحت انتخاب کنید تا بتواند در آن گرم، دنج و بدون استرس استراحت کند. ما در ملودی مهربانی انواع جای خواب گربه را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کنیم. توصیه می کنیم از فروشگاه سایت دیدن فرمایید.

تعداد زیادی اسباب بازی مخصوص فراهم کنید.

بچه گربه ها زمان زیادی را صرف خواب می کنند

بچه گربه ها دو کار را خوب انجام می دهند، خواب و بازی. آنها بسیار فعال هستند، بنابراین انواع اسباب بازی گربه را داشته باشید تا بچه گربه خود را سرگرم کنید.

اطمینان حاصل کنید که خانواده برای ورود بچه گربه آماده هستند اگر فرزندان خردسال دارید، توضیح اهمیت و برخورد توام با ملایمت با بچه گربه جدید بسیار مهم است. بچه ها می خواهند بغل کنند، بفشارند و بازی کنند اما در ابتدا باید این امر تحت نظارت باشد. اگر این کارها بی رویه انجام شود، بچه گربه ممکن است احساس خستگی کند. فرزندان خود را از ابتدا با انتخاب نام بچه گربه جدید درگیر کنید و قبل از آوردن بچه گربه به خانه، قوانین اساسی را برای تعامل با عضو جدید تعیین کنید.

یک سینی خاک خوب برای دفع پیدا کنید.

بچه ها می خواهند بغل کنند، بفشارند و بازی کنند

بهترین کار این است که بستر خاک خوب پیدا کنید که بچه گربه جدید زودتر با آن احساس راحتی کند تا بتوانید آموزش توالت را شروع کنید. اکثر بچه گربه ها دوست دارند از دو بستر خاک برای انجام کارهای خود استفاده کنند. در مورد اینکه بهترین بستر کدام است، نظرات زیادی وجود دارد. قبل از اینکه بهترین سینی خاک گربه را پیدا کنید، ممکن است لازم باشد تعدادی از آنها را بوسیله بچه گربه آزمایش کنید.

غذا و مکملهای مفید را فراموش نکنید.

قبل از آوردن بچه گربه جدید به خانه مطمئن شوید که مواد غذایی و غذاهای مخصوص او را تهیه کرده اید. به دنبال غذایی باشید که مخصوص بچه گربه ها تهیه شده است. اگر نمی دانید که چه غذایی بهتر است، از اعضای تیم ملودی مهربانی مشاوره بخواهید. به یاد داشته باشید بسته به سن و مکان زندگی بچه گربه، فرمول های مختلفی از غذای گربه وجود دارد. تشویقی ها نیز مهم هستند زیرا می توانید از آنها برای پاداش بچه گربه جدید استفاده کنید و رفتارهای خاصی را تشویق کنید به ویژه هنگام تمرین. 

برای تهیه غذای گربه می توانید به فروشگاه ملودی مهربانی مراجعه کنید. ما انواع غذا های گربه از جمله خشک، کنسروی، تشویقی را با بهترین قیمت خدمت شما ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین غذا برای بچه گربه + از شیرخوارگی تا ۱ سالگی!

آماده حوادث باشید!

بچه ها می خواهند بغل کنند، بفشارند و بازی کنند

بچه گربه ها ممکن است حیوانات خانگی بسیار خوبی باشند، اما آنها نیز مانند سایر حیوانات خانگی دچار حوادث عجیب می شوند. بنابراین بهتر است آماده باشید. محصولات تمیز کننده و کنترل بو را که برای حیوانات خانگی مناسب است در اختیار داشته باشید. مطمئنا شما نمی خواهید به طور ناخواسته بچه گربه خود را مسموم کنید.

برای خود یک باکس حمل گربه محکم تهیه کنید.

قبل از آوردن بچه گربه جدید به خانه ، یک حامل گربه با کیفیت تهیه کنید تا حمل و نقل او راحت تر شود. ضروری است که بچه گربه خود را عادت دهید تا در جوانی با وسیله نقلیه داخل ماشین سفر کند. گربه کوچولوی شما به طور منظم به دامپزشک نیاز دارد ، به ویژه در مراحل اولیه که می خواهید دائما او را چک کنید. پیشنهاد می کنیم از محصولات باکس حمل گربه فروشگاه ملودی مهربانی دیدن کنید تا بهترین کیف حمل و نقل حیوان خود را انتخاب نمایید.

نکات مهم در نگهداری بچه گربه در خانه:

  1. اگر به دنبال یک دوست جدید هستید، بهتر است درجاهایی که گربه به سرپرستی میدهند، جستجو کنید .
  2. متوسط ​​عمر یک گربه ۱۳ تا ۱۷ سال است، اما بسیاری از گربه ها بالای ۲۰ سال زندگی می کنند.
  3. هیچ گاه برای ناخنهای گربه جراحی را در نظر نگیرید. این جراحی شامل قطع انگشتان پای گربه است و بسیار دردناک است. روش های جایگزینی برای چنگ گرفتن بچه گربه جدید وجود دارد. اسکچر تهیه کنید یا ناخنها را ببندید.
  4. افزایش جمعیت گربه ها یک مشکل بزرگ است بنابراین بسیار مهم است که گربه خود را عقیم سازی کنید.
  5. قبل از اینکه گربه خود را به خانه بیاورید ، همه چیز را در لیست تهیه خود قرار دهید. ظرف غذا ، کاسه آب ، اسباب بازی ، برس ، ناخن گیر ، شانه ، یقه ، شناسه ، جعبه زباله ، بستر ، حامل گربه ، و یک تخت گرم و دنج برای خواب بچه گربه جدید.
  6. ناخن های گربه خود را هر دو تا سه هفته کوتاه کنید تا کمی صاف بمانند و بنابراین نمی توانند به شما یا اثاثیه شما آسیب برسانند.
  7. ممکن است “هفت تا چهارده روز” طول بکشد تا بچه گربه جدید به محیط جدید عادت کند. اجازه دهید او هر یک از اعضای خانواده را یک به یک ملاقات کند.
  8. یک اتاق آرام و ویژه را فقط برای گربه خود تعیین کنید.
  9. اگر حیوانات خانگی دیگری دارید ، حتماً بچه گربه جدید خود را به آرامی با او آشنا کنید.
  10. همه گربه های خانگی به جعبه مدفوع نیاز دارند. در خانه های چند طبقه ، سینی خاک برای مدفوع در هر طبقه توصیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *