عمومی, گربه

گربه شما به یک پست خراش خوب نیاز دارد

گربه شما به یک پست خراش خوب نیاز دارد

گربه ها برای علامت گذاری قلمرو خود می خراشند. پس نیاز بک پست خراش خوب دارد. این کار یک سیگنال بصری برای گربه های دیگر و همچنین بوی غدد در پنجه های آنها باقی می گذارد. گربه ها هنگام خراش، پنجه ها و پاهای جلویی خود را دراز می کنند.

گربه ها دوست دارند مکرراً در یک مکان خراش دهند، و اگر مکانی که انتخاب می کنند مبلمان شما باشد، برای مبلمان چندان مناسب نیست.

قبل از آموزش، بهترین مکان را برای پست های خراش پیدا کنید.

بهترین مکان برای پست خراش مطمئنا با استفاده از مکانهای قبلی خراش یا حضور گربه انجام می شود. اگرچه ما انسان‌ها ترجیحاتی برای مکان‌هایی که می‌خواهیم گربه‌ها در خانه‌مان داشته باشند، داریم اما اینها همیشه بهترین نقاط از نظر دوستان گربه‌سان ما نیستند. . وقتی موضوع را از دیدگاه آنها بررسی می کنیم، به راحتی می توان دلیل نرفتن به سمت اسکرچر را درک کرد.

پست خراش برای هر گربه سالم ضروری است

چرا گربه ها خراش می دهند و آیا این عمل ریشه دار است؟

یکی از دلایل خراش دادن و پنجه کشیدن گربه برای تایین قلمرو اوست. گربه‌ها برای برقراری ارتباط با گربه‌های دیگر برای مشخص کردن قلمروشان ناخن می‌کشند.

یکی دیگر از دلایلی که گربه ها خراش می دهند، کشش ماهیچه های بدنشان ، به ویژه شانه ها، انگشتان پا و پاها است. آنها دوست دارند این کار را زمانی که برای اولین بار از خواب بیدار می شوند انجام دهند.

اگر گربه شما در حال خراشیدن روی بازوهای مبل یا کناره‌های مبلمان است، یک پتوی سنگین را در اطراف مبل قرار دهید تا نتواند زیر آن قرار بگیرد. سپس، پست خراش او را مستقیماً در مقابل آن بگذارید. هنگامی که او مبلمان را به حال خود رها کرد و به مدت یک یا دو هفته به طور قابل اعتماد از پست استفاده کرد، می توانید در روز با حوصله ده سانت یا بیشتر، پست خراش را به نقطه دلخواه خود منتقل کنید.

اسکرچر

اگر گربه شما قبلاً از یک شی یا مکان غیر از مبلمان برای خراش استفاده می کرد، آن را بررسی کنید تا اطلاعات ارزشمندی به دست آورید.

آیا آثار خراش روی سطح عمودی یا افقی، در گوشه یا زیر تخت زیاد است یا کم؟ می‌توانید از این داده‌ها برای کمک به انتخاب نوع و محل پست‌ها و اسکرچر استفاده کنید.

گربه ها دوست دارند روی سطوح عمودی، سطوح افقی و سطوح زاویه دار خراش دهند. گاهی اوقات از پیدا کردن مکان هایی برای خراش در قسمت های خاص مانند زیر تخت یا در کمد لذت می برند. با گربه های خود روی و اطراف جایگزین خراش گربه خود بازی کنید.

چگونه از خراش نامناسب گربه ها جلوگیری کنیم؟

نتایج هنگام مقایسه پست‌های ارائه‌شده در خانه‌هایی که گربه‌ها در آن‌ها به‌طور نامناسب خراش نمی‌کشیدند، جالب می‌شوند. گربه ها در آن دسته از افرادی که پست خراش طنابی تهیه کردند کمتر با خراشیدن مشکل داشتند.

درختان گربه با یک یا چند سطح مرتفع، با سطوح پایین مشکل داشتند. از آنجایی که گربه ها فضاهای بلند را دوست دارند ، این نیز یک راه خوب برای تشویق گربه شما است .

برای گربه ها باید بیش از یک اسکرچر در نظر بگیرید تا حق انتخاب داشته باشند. اگر چندین گربه دارید، هر کدام باید به پست های خراش دسترسی داشته باشند، زیرا داشتن منابع متعدد و مجزا یکی از پنج رکن محیط سالم برای گربه ها است.

برای خراشیدن مبلمان منزل، گربه خود را سرزنش نکنید.

اکثر افرادی که گربه خود را در حال خراش نامناسب دیدند، گربه را سرزنش کردند یا آن را تغییر مکان دادند، هیچ یک از این استراتژی ها هیچ تأثیری بر رفتار خراش دادن وسایل نداشتند.

اگر به گربه خود برای استفاده از پست خراش جایزه می دادند، به طور قابل توجهی کمتر با مشکل خراش نامناسب مواجه می شدند. این نتایج نشان می دهد که اگر گربه شما به طور نامناسب ناخن می کشد و خراش می دهد، باید دو کار انجام دهید.

اول از همه، پست‌های خراش‌دهنده‌ای را که در دسترس آن‌ها است، بهتر کنید. اگرچه گربه ها ممکن است ترجیحات فردی داشته باشند، به نظر می رسد ایده خوبی است که یک پست خراش طنابی بلند و یک درخت گربه با سطوح مختلف روی آن پست داشته باشید.

دوم، هنگامی که گربه شما پست را خراش می دهد، به او جایزه ای مانند: تشویقی گربه یا مقداری غذای مرطوب بدهید. این غذای مرطوب به عنوان کنسرو گربه شناخته می شود که می توانید از ملودی مهربانی با بهترین قیمت تهیه نمایید.

اسکرچر

چگونه یک اسکرچر برای گربه خود انتخاب کنید

فهرست لوازمی که فرد هنگام پذیرش گربه یا بچه گربه جدید به آن نیاز دارد، می تواند حیرت انگیز باشد. غذا، بستر، اسباب‌بازی‌ها، تخت، پست خراش، ناخن‌گیر، برس نظافت… خیلی زیاد است!

به عنوان مثال، فقط خرید یک پست خراش، به معنای رویارویی با ده ها اندازه، شکل و مواد است. هنگام انتخاب این اکسسوری مهم، یادگیری فکر کردن مانند یک گربه می تواند کار را کمی آسان تر کند. شما می توانید از پت شاپ ملودی مهربانی انواع اسباب بازی گربه را مشاهده کرده و بهترین نوع آن را برای حیوان خود انتخاب نمایید.

پست خراش برای هر گربه سالم ضروری است. همه گربه ها ناخن هایی در پنجه های جلویی و عقبی خود دارند. پنجه های عقب عمدتاً برای خارش و بالا رفتن هستند، در حالی که پنجه های جلویی به گربه کمک می کنند طعمه را بگیرد و نگه دارد. در صورت لزوم می توان از هر دو پنجه جلو و عقب نیز به عنوان دفاع استفاده کرد.

مانند ناخن های انسان، پنجه های گربه در طول زندگی به رشد خود ادامه می دهند و نیاز به توجه منظم دارند. بیشتر گربه‌ها خودشان از ناخنهایشان مراقبت می‌کنند.

برای پنجه های جلویی آنها، راحت تر است که پنجه هایشان را به موادی قلاب کرده و به سمت پایین بکشند، و غلاف های قدیمی را بیرون بکشند تا پنجه های جدید نمایان شوند. انواع پست خراش ها را در قسمت زیر معرفی می کنیم:

  • پستهای چوبی: گربه های فضای باز معمولا از کنده درخت یا میله های چوبی برای تیز کردن پنجه های جلویی خود استفاده می کنند. اگر یک گربه زمانی را در خارج از خانه گذرانده باشد، حتما از ناخن کشیدن به وبها لذت برده است. برخی از دوستداران گربه ابتکاری هیزم یا کنده های کوچک را برای لذت گربه خود به داخل خانه می آورند. برخی دیگر پست های خراشی را خریداری می کنند که از کنده های طبیعی ساخته شده است.
  • پستهای مقوایی: یکی دیگر از مواد انتخابی مقوای راه راه است. پست های مقوایی مقرون به صرفه به راحتی قابل تعویض هستند و برای بسیاری از گربه ها جذاب هستند. معمولاً آنها روی زمین دراز می کشند تا آنها را خراش دهد. از آنجایی که بسیاری از گربه‌ها از پست‌های مقوایی لذت می‌برند و اغلب بسیار ارزان هستند، صاحبان گربه‌ها برای اولین بار اغلب از این گزینه شروع می‌کنند تا مبلمان پیچیده‌تر و گران‌قیمت‌تر گربه را بخرند.
  • پستهای طنابی: پست پوشیده شده با طناب سیزال خشن یکی دیگر از گزینه های محبوب است. سیزال همان هدفی را انجام می دهد که پوست درخت در بیرون انجام می دهد. چنگال های جلویی را می گیرد تا گربه بتواند به سمت پایین بکشد و غلاف را رها کند تا پنجه جدید زیر آن آشکار شود. پست‌های سیزال کمی بیشتر از مقوای یکبار مصرف هزینه دارند، اما بادوام هستند و قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشند، سال‌ها دوام می‌آورند.

سخن آخر اینکه:

هر خانه ای که گربه ای را نگهداری می کند، نیاز به یک اسکرچر برای نجات مبلمان خود دارد. پست خراش برای کشش، نرمش و ورزش گربه هم نیاز است. آموزش استفاده از پست خراش و اصول انتخاب اسکرچر دز این مطلب آمده است. امیدواریم خواندن آن برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *